Recep ve Perihan, gazete çekilişiyle kazandıkları tatil için otelde arkadaşları Zeki ve Metin’in çalıştığını fark eder. Otele gelen milyoner Cemil Bey’in mücevherleri çalınır ve suç, Recep ve Perihan’a atılır. Zeki ve Metin, arkadaşlarını kurtarmak için gerçek hırsızı bulmaya çalışacaktır.