Chloé Mazlo’nun kendi ailesinden ilham alarak yarattığı Lübnan Semaları, aşkın her türlü savaşa galebe çalacağına dair güçlü bir inancın yansıması. Lübnan’daki iç savaşın tarihini anlatırken animasyonlardan sıkça yararlanan bu taptaze öyküde, Alba Rohrwacher büyüleyici bir performans sergiliyor.