1995 yılında bir gece, 4 yaşındaki Kevin ve 6 yaşındaki Kaylee uyandıklarında babalarının kaybolduğunu fark ederler. Evlerinin kapı ve pencereleri de yavaş yavaş ortadan kaybolmaktadır. Saatler geçer ve tedirgin edici olaylar artar. Bu gerçekten bir kâbus mudur? Uyanabilecekler midir?