Slack Bay
Fransa’nın Kuzeyi, 1910. Burjuva Van Peteghem ailesi her yaz ‘Slack Bay’ üzerindeki büyük köşklerine dönerler. Yaramaz Bille Van Peteghem ve yerel midye toplayıcısı ‘Ma Loute’ arasında ihtimali bile olmayan bir romantizm filizlenir. Bu arada bir dizi gizemli kayboluş meydana gelir.
New French Extremity’nin eski kralı Bruno Dumont’un komediye dalışını hayranlıkla seyrediyoruz. Yönetmen, bu karanlık ve sürprizlerle dolu “suçlu kim?” hikâyesini sınıfsal eleştiriyle ve abartılı bir mizahla ustalıkla harmanlıyor. Dahası, Binoche’u daha önce hiç böyle izlememiştik.