İskoçya’dan gelen 17 yaşındaki genç aristokrat Jay, aşk acısı çeker. 19. yüzyılda Amerika’nın batısına seyahat eder ve sevdalandığı kadını arar. Bu toprakların sert koşullarıyla baş edemeyince, Silas isimli gizemli bir seyyahla birlikte yola devam eder.
John Maclean’in Sundance’te Jüri Büyük Ödülü’nü kazanan çıkış filmi, western türüne has motifleri modern yol filmleriyle birleştirerek özgün bir ritim yakalıyor. Gençlikte yaşanan sevdanın şiddetini içe işleyen bir şekilde anlatan filmde, Michael Fassbender kendine hayran bırakıyor.