Smiley Face
Anna Faris, ele avuca sığmaz cazibesi ve elastik vücuduyla tembel ve işsiz akris Jane F.’ye hayat veriyor. Kafası iyi oda arkadaşının minik esrarlı keklerini farkında olmadan mideye indiren Jane, arkadaşı durumun farkına varmadan önce yerlerine yenilerini koymaya çalışır.