Yirmi yaşında olmasına rağmen hâlâ liseye giden Müzeyyen’in notları pek iyi değildir. Hayattaki en değerli varlığı, Bekir, Ebru, Hazerhan, Ferdane ve Kadir’den oluşan arkadaş grubudur. Bir gün, daha önce hiç görmediği üvey kardeşi Ali çıkagelir.
Emre Erdoğdu’nun çıkış filmi Kar, isyan ve boşvermişlik arasına sıkışmış hayatların kırılganlığını resmediyor. Uçurumun kıyısındaki gençlerin huzursuz bir portresini çizen filmde kurulan her geçici ilişki, bir neslin hüsranını, hayal kırıklıklarını ve dile dökülmeyen umutlarının ağırlığını taşıyor.