Selcen Ergun, ilk uzun metrajlı filminde karlar altındaki bir köyü sessizlik, kuşku ve ataerkil şiddetin ayaz gibi çöktüğü tekinsiz bir mekana dönüştürüyor. Merve Dizdar’ın güçlü performasıyla da dikkat çeken film, ahlaki meseleler etrafında dönen gerilimli bir atmosfer yaratıyor.