Dünya prömiyerini 65. Berlin Film Festivali’nde yapan Kar Korsanları, 12 Eylül darbesinin gölgesinde, karla kaplı Kars’ta umut dolu bir dayanışma, arkadaşlık, mahrumiyet ve masumiyet hikayesi anlatıyor. Faruk Hacıhafızoğlu’ndan otobiyografik unsurlar taşıyan, büyülü gerçekçi bir film.