Tonio/Tonia, Franz, Paul ve Erika’nın, New York’un queer sahnesinde geçen hikayesi, siyasal aktivizmi ve aşkın farklı biçimlerini anlatıyor. Aynı zamanda Ronald M. Schernikau’nun 1980’lerde yazdığı romanı “So schön”ün uyarlaması, çevirisi ve hatta yeni bir okuması olarak da ele alınabilir.