Raúl Ruiz’in 1973 Şili darbesiyle sekteye uğrayıp sonra da kaybolan projesi, Valeria Sarmiento tarafından tamamlanıp darbenin 50. yıldönümünde yayınlandı. Devrimci düşüncelerin sınırlarını araştıran bu alaycı film, sol idealizmine derinlikli bir bakış atıyor.