Alican Durbaş’ın zifiri karanlık bir gecede bir deniz fenerinin ışığıyla aydınlanan bu çalışmasında dokuz parçaya bölünen ekran dikkatimizin her bir zerresini talep ediyor. Kendi dünyasından uzakta yitip giden bir asker ve ona bir parça toprak getiren genç adamın öyküsü, farklı okumalara açık.