Solaris
Psikolog Kris Kelvin, Solaris uzay istasyonunda çalışanların başına gelen garip bir olayı araştırmak için yola çıkar. Kendisi de benzer belirtileri göstermeye başlayınca bilincinin karanlık boşluğuna adım atar.
Tarkovski’nin metafizik harikası, tüm zamanların en iyi bilim kurguları arasında anılmayı kesinlikle hak ediyor. Stanislaw Lem’in kült romanından uyarlanan Solaris, uzayın ve bilinçaltının derinliklerine yolculuk ediyor. Bir kez izlendi mi asla unutulmayacak bir başyapıt.