1920’li yıllarda Chicago’da ayakta kalmaya çalışan iki müzisyen, bir mafya hesaplaşmasına şahit olur. Kendilerini korumak için kadın kılığına girip sadece kadınlardan oluşan bir müzik grubunun arasına karışırlar. İkisi de bir milyarderle evlenme hayali kuran Sugar’a aşık olur.
Billy Wilder imzalı bu komedi klasiği, Hollywood’un Hays kurallarının çöküşünde de önemli rol oynadı. Marilyn Monroe’nun Tony Curtis ve Jack Lemmon ile başrolü paylaştığı film, çılgın temposu ve kusursuz mizahıyla seyiriciyi hâlâ kahkahaya boğuyor.