Olivier Assayas, kendi deneyimlerinden derin izler taşıyan bu büyüme öyküsünde, Mayıs 1968 sonrasında yaşananlara, içten ama duygusallıktan uzak bir bakış atıyor. Hüsrana uğramış bir devrim teşebbüsünü yaşamış bir neslin portresi.