Şair ve avukat olan Leyla, görmezden geldiği bir dizi davetin sonunda bir lise buluşmasına katılmaya karar verir. Canan ise oyuncu olma hayali kuran genç bir hemşirelik öğrencisidir. İkili, uzun bir tren yolculuğunda tanışır ve insanın kendi kaderini belirlemesi konusunda büyük bir dersle yüzleşir.