Çapkın Hollywood yıldızı Johnny Marco günlerini Los Angeles’taki Chateau Marmont Oteli’nde geçirmektedir. Eski karısı, 11 yaşındaki kızı Cleo’yu ona emanet edince, ünlü yıldız zevk düşkünü yaşam tarzını değiştirmek durumunda kalır ve zamanla hayatının ne denli boş olduğunu fark eder.
Sofia Coppola, kendi çocukluğundan esinlendiği bu samimi baba-kız dramasıyla Venedik’te Altın Aslan kazanmıştı. Dokunaklı melankolisiyle dikkat çeken, hem bir çocuğun hem de bir yetişkinin olgunluğa adım attığı filmde, Elle Fanning ve Stephen Dorff’un incelikli performanslarını izliyoruz.