Sonne
Viyana’da üç genç kız, tesettürlü halleriyle dans ettikleri bir video çeker. Video internette yayılırken, üç arkadaş içindeki tek Kürt olan Yesmin, kültüründen uzaklaşır. Bu sırada Nati ve Bellaiki iki yurtsever Kürt genciyle tanışınca işler karışır.
Ergenliğin ikilemleri, asiliği ve cesaretinden güç alan Kurdwin Ayub imzalı film, kıyafetler ile politika arasındaki ilişkiyi sahneye çıkarıyor. Çağımızda genç kız olmanın karmaşasına, hızla kavuşulan ün ve isyanın riskleri çerçevesinden bakan, kültür yağmacılığına dair katmanlı bir hikaye.