Baştan sona gerilim ve aksiyon dolu olan film, Kolombiya’daki bir petrol kuyusu yangınını söndürmek için bir araya gelen dört kanun kaçağının 300 kilometre boyunca kamyonlarla hassas nitrogliserin taşımasını konu alıyor.