Agnes’in başına kötü bir şey gelmiştir fakat hayat devam etmektedir. Bir dönüm noktasında olan bir arkadaşının ziyaretiyle Agnes de hayatında ilerlemesi gerektiğini fark eder.
Komedyen Eva Victor bu başarılı çıkış filminde psikolojik travmayı kurnaz bir mizah ve bir kediyle süslüyor. Kenneth Lonergan’ın dürüst ve kendinden emin dramalarını andıran bu kendini sevme ve dostluk hikâyesi, New England’ın karlı manzarasını fona alıyor.