Mascha Schilinski’nin zamanda dalga dalga akan ve Cannes’dan ödülle dönen benzersiz filmi, geçmiş deneyimlerin yankısından şiirsel bir sinema yaratıyor. Kadınlığın gölgelerinden katmanlı ve çarpıcı görseller çıkaran Düşüşün Tınısı, senarist-yönetmeninin muazzam yeteneğini gözler önüne seriyor.