Spectre: Sanity, Madness & The Family
Para One olarak da tanının Fransız besteci Jean-Baptiste de Laubier’nin ilk uzun metrajı, sırlarla dolu sıradışı bir aile arşivine dalarken, çocukluğun hayaletleri arasında büyüleyici bir yolculuğa çıkıyor. Céline Sciamma ile işbirliklerini anımsatan esrarengiz müzikler, geçmişe kapı açıyor.