Spencer
Prenses Diana ve Prens Charles’ın evliliğine çoktan soğukluk girmiştir. Evlilik dışı ilişki ve boşanma dedikoduları gırla gitse de kraliçenin Sandringham’daki Noel kutlaması sırasında ortalık durulur. Âdetler her zamanki gibi yerine getirilir, ancak bu sene her şey farklı olacaktır.
Pablo Larraín’in gittikçe katmanlanan bir öznellikle çizdiği bu Prenses Diana portresi, Crown dizisinden ziyade Cinnet filmini anımsatıyor. Kristen Stewart’ın olağanüstü performansı ve Jonny Greenwood’un etkileyici müzikleriyle Spencer, sıradışı bir sinema deneyimi sunuyor.