Harmony Korine’den, izlediğiniz başka hiçbir şeye benzemeyen manik bir sinemasal deneyim. James Franco’nun sıra dışı bir rolde karşımıza çıktığı bu patlayıcı hikaye, Amerikan gençlik kültürüne tabu yıkıcı bir bakış atıyor.