Starfuckers
Sıcak bir yaz gecesinde, Hollywood’da bir villa. Eskort, ne yapması gerektiğini biliyor; aldığı para karşılığında, müşterisine istediği hayali satacak. “Yıldız yapacağım seni,” diyor müşteri, rüzgar tersine dönüp güç dengeleri bozulmadan önce. Kuir bir intikam öyküsü.
Lynch yapıtlarını andıran bu kısa filmde, Hollywood tuhaf bir havaya bürünüyor. Yıldız olmak isteyen iki kuir seks işçisi, çapkın bir yapımcıya meydan okuma cesareti gösterip sinemayı kendileri için baştan yaratırken, sıradışı ve kışkırtıcı hazlarla dolu on beş dakikalık bir hazine ortaya çıkıyor.