Marc Forster, gerçeklik katmanlarının iç içe geçtiği halüsinatif bir New York resmi çiziyor. Zihinsel manzaraların şehir manzarasıyla sürekli karıştığı bu öyküde, Ewan McGregor’un Sam’i, Ryan Gosling’in Henry’siyle gizemli bir labirentte boğuşurken, Naomi Watts ikisinden de rol çalıyor.