Steve, çalıştığı okulu ayakta tutmaya uğraşırken bir yandan da ruhsal problemlerle boğuşur. Bu sırada sorunlu bir öğrenci olan Shy da şiddet eğilimini kontrol altına almaya çalışır.
Romancı Max Porter’ın kaleme aldığı bu gergin filmde Cillian Murphy ve Tracey Ullman, genç oyuncularla birlikte harikalar yaratıyor. Sessiz ve kişisel bunalımlar ile ergenlik döneminin kaotik, patlamaya hazır grup enerjisi arasında gidip gelen bir hikaye.