Müzik dünyasının en özgün, en karizmatik, en gizemli isimlerinden Morrissey’in 1970’lerde Manchester’daki ilk gençliğinden The Smiths’i kurduğu günlere, kapsamlı bir portresi İngiltere Benim’de çiziliyor.