Stiletto
Taksi şoförü Hasan, gececi olduğu bir günün sonunda yoldan geçen bir kadının ayakkabılarını görür ve onları aklından bir türlü çıkaramaz. Hasan arzuları uyanmış bir halde, o gün sıradan hayatının sınırlarını aşar. Peki bu masum takıntısını karısı ve oğullarına nasıl anlatmalıdır?
Can Merdan Doğan’ın kuir coşkuyla dolup taşan eğlenceli kısa filmi, geleneksel cinsiyet rollerine ve evlilik kurumuna tasasız ve kışkırtıcı bir yorum getiriyor. Bir aileyi bir arada tutmak için başvurulan sıradışı yolların gözler önüne serildiği, komediden melodrama uzanan heyecanlı bir yolculuk.