Still the Water
Kaito, Japonya’nın Amami Ōshima adasını vuran tayfunun ardından sahilde dövmeli bir ceset bulur. Bu sırada kız arkadaşı Kyoto da, adanın şamanı olan annesinin yaklaşan ölümüyle yüzleşmeye çalışır.
Kökenlerinin izinden Japonya’nın güneyindeki Amami Ōshima adasına giden Naomi Kawase, ailesinin geldiği yerde gençlik üzerine düşünüyor. Kawase’nin başyapıtı addettiği film, doğa ve varoluşu bir araya getirerek seyirciyi derin bir huzur ve sakinlik hissiyle sarmalıyor.