Eski bir video kamerayla çekilmiş Stinking Heaven, bizi 90’ların karanlık köşelerindeki, rengarenk ve sivri dilli bir grup insanın buluştuğu bir rehabilitasyon merkezine götürüyor. Çarpıcı, garip bir şekilde görkemli ve Sartre’ın “Cehennem başkalarıdır” sözündeki içten isyanı yansıtan bir film.