Storm Children, Book One
Lav Diaz’ın görkemli, sabırlı hikaye anlatımı onun ender görülen belgesellerini alışıldık olmayan bir konsantrasyon ve güce taşıyor. Destansı dramaların tarihsel ve psişik yıkımı burada Typhoon Yolanda’dan sonra hayatta kalan çocukların durumuna odaklanıyor.