Melisa Önel imzalı bu kendini keşfetme hikayesi, bir kadının sessiz isyanını anlatırken, beklenmedik karşılaşmaların hayatı nasıl değiştirebileceğini resmediyor. Defne Kayalar’ın başrolde olduğu filmde Öner Erkan, Ayşenil Şamlıoğlu, Dilan Çiçek Deniz ve Şerif Erol da dikkat çekici rollere sahip.