Seyfi Teoman, Altın Lale kazanan bu çıkış filminde, her bir kareyi duyarlı bir berraklıkla işliyor. 10 yaşında bir çocuğun gözünden limon yetiştiren bir ailenin yaz boyunca yaşadığı kırılmaları anlatan bu minimalist dram, bir taşra kasabasında yaşamın ritmini duyumsatıyor.