Yaşını almış, ailenin reisi Hélène sağlığının bozulduğunu fark eder, kendisinden sonra değerli sanat koleksiyonuyla uğraşılması için üç çocuğuyla iletişim kurar. Aile onun ölümüyle başa çıkmanın yanı sıra annenin koleksiyonuyla ilgili ne yapılacağı konusunda hemfikir olmak için bir araya gelir.