François Ozon’un ilk döneminden izler taşıyan 85 Yazı, Aidan Chambers imzalı bir gençlik romanını, yazın tüm duyuları harekete geçiren yumuşacık dokusunda, 80’li yıllara dair tatlı bir nostalji yaratarak uyarlıyor. İlk aşkın alevini taşıyan, gençliğin hararetiyle sarmalanmış kuir bir romans.