Cinayet bürosundan A Bin, esrarengiz bir vakayı araştırırken cerrah Li Xue ile tanışır ve giderek onun hayatının içine daha çok çekilir. Her ikisi de geçmişten gelen aşk yaraları ve günahlarıyla çalışır.
Oyunculuktan yönetmenliğe geçiş yapan Zu Feng’in imzasını taşıyan bu kara filmde suç ve yozlaşma anlatının her yanına siniyor. Çin’in Hunan bölgesinde geçen, dışavurumcu bir estetiğe sahip bu cinayet öyküsü yer yer doğaüstü bir rotaya meylediyor.