19 yaşındaki genç Harry Lund bir gün, 17 yaşındaki romantik, tasasız ve asi Monika’yla tanışır; birbirlerine âşık olurlar. Harry’nin babasının teknesini alıp yaşadıkları küçük kasabadan kaçar, ailelerini ve işlerini geride bırakarak ıssız bir adaya giderler. Bütün bir yazı birlikte geçirirler.