12 yaşındaki Ali ve üç arkadaşı hem hayatta kalmak hem de ailelerine destek olmak için gece gündüz çalışırlar. Mucizevi bir şekilde yeraltında bir hazine bulduğuna inanan Ali, bu hazineye ulaşabilmek için arkadaşlarını toplar ve tünele ulaşmanın planını yapar.