Necip’in eşinin travmatik ölümünden sonra Necip, kızı Özge ile birlikte yazlık evlerine gitmeye karar verirler. Yeni başlangıçları, sıradan görünen bir tesisat sorunuyla sekteye uğrar. Kısa bir süre sonra, Lokman ortaya çıkar ve kendini tesisatçı ve komşuları olarak tanıtır.