Suna
Yalnızlaşan ve yoksul düşen Suna, evlendiği Veysel ile ıssız bir köyde eski bir evde yaşamaya başlar. Kocasının her işini görmeye razı olsa da onunla aynı yatağa girmeye tahammül edemez. Psikolojisi bozulan Suna, Veysel’den gizli içki içmeye başlar.
50 yaşlarındaki Suna, zengin iç dünyasıyla, sessiz başkaldırışıyla, yapayalnız bırakılmasına karşın özgürlüğü ve aşkı aramaktan vazgeçmeyen duruşuyla özel bir karakter. Çiğdem Sezgin’in sinemamızda çok daha fazla tartışılmayı hak eden bu karakter portresini ilk kez sunmaktan mutluluk duyuyoruz.