Film, cennetvari Acapulco’da tatil yapan varlıklı bir adam, bir kadın ve iki genci izliyor. Tatil bir yere kadar sakin ve keyifli geçiyor, ta ki alınan bir haber ailenin huzurunu bozana kadar. Kimsenin ve hiçbir şeyin göründüğü gibi olmadığını fark ediyoruz.
Michel Franco, komedi ile trajedinin birbirine ne kadar yakın olduğunu bilen yönetmenlerden. Bu orta yaş krizi hikayesinde de iki tür arasındaki sınırları tamamen ortadan kaldırıyor. Tim Roth’un olağanüstü performansıyla Günbatımı, Meksika sinemasının en ünlü provokatöründen bir yetenek gösterisi.