Super Happy Forever
Eşini aniden kaybeden huysuz ve kayıtsız Sano, eşi Nagi’yle tanıştığı Izu’ya gelir. Arkadaşı Miyata ile birlikte adayı yeniden keşfederlerken, yas ve anılar iç içe geçer.
Plastik bir oyuncak, kırmızı bir şapka: Tesadüflere övgü niteliği taşıyan bu filmde ilk karşılaşmanın büyüsü, bu sıradan eşyaları birer toteme çeviriyor. Aşık olmanın baş döndürücü etkisini usulca yakalayan Kohei Igarashi, aşırı duygusallığa kaçmadan incelikli ve taptaze bir hikaye anlatıyor.