Suspiria
Korku sinemasının tarihini derinden etkilemiş büyük usta Dario Argento’dan, bu türün sanatsal inceliklerini herkese kanıtlayan, 70’lerde İtalya’dan çıkan “giallo” akımının zirve noktası olan, zamansız bir klasik. Her anı özenle tasarlanmış, müzikleri ve renkleriyle benzersiz bir Gotik öykü.