Suspiria
Beni Adınla Çağır ile tanıdığımız Luca Guadagnino, 1977 yapımı kült korku filmini yeniden yorumluyor. Dehşeti teninizde hissedeceğiniz, halüsinatif, erotik, dansın enerjisiyle dolu bir deneyime hazır olun. Tilda Swinton ve Dakota Johnson’ın yıldızlaştığı filmin müzikleri Thom Yorke’a emanet.