Haley Bennett’ın olağanüstü performansıyla öne çıkan Saplantı, bir kadının, bedeni üzerinde tahakküm kuran her şeye savaş açtığı bir gerilim. Hamilelik üzerine çekilmiş en etkileyici filmlerden biri olarak, adı Rosemary’nin Bebeği ile yan yana anılabilir.