Kanser hastası iki insanın İngiltere’de tanışmaları ile başlar her şey. Kendi aile ilişkilerinin dışında ortak şeyler paylaşmaya başlarlar. Ancak bu paylaşma sevgi ve kader beraberliğinin bir karışımıdır. Ömer karısını terkeder. Ela da ayrı yaşadığı kocasıyla ilgili problemleri bir tarafa bırakır.