Hasan, Amerika’da eğitim aldıktan sonra köyünü kalkındırmak için döner ve mandıra kurmak ister. Ancak Salih Ağa, köylüyü sömürüp projeye engel olmaya çalışır. Köylüyü ikna eden Hasan’a iftira atan Salih Ağa, topladığı paraları çalar. Fakat planı bozulur ve Hasan mücadelesini kazanır.