Mütevazı ama duygusu derinlere yayılan bu kendini iyi hisset filmi, yaşamın sade tatlarını bize hatırlatan bir arkadaşlık öyküsü kuruyor. Japon oyuncu Kirin Kiki’nin ölçülü performansı, Naomi Kawase’nin izleyiciyi kıskıvrak yakalayan zarif anlatısının gücünü perçinliyor.