François Ozon imzalı bu erotik gerilim filminde, Fransa kırsalına gelen çekingen bir romancı, kendini umulmadık durumların içinde buluyor. Charlotte Rampling ve Ludivine Sagnier’nin başrollerinde yer aldığı film, Hitchcock filmlerini andıran gizemler ve sürprizlerle dolu.